fbpx

TUTKIMUS

Tutkimuksen tavoite on selvittää, mitä kaikkea tuote- tai liikeidealla voisi tehdä ja mikä innostaisi eniten asiakkaita sekä sinua itseäsi. Kun teet töitä tuote edellä, tulee herkästi kisaväsymystä, koska maalin päässä ei häämötä asiakkaan into uudesta mielenkiintoisesta tuotteesta. Myös loppuun palaminen uhkaa samasta syystä herkemmin, koska kaikki voima pitää löytyä sinusta itsestäsi.

Tutkiminen antaa paljon uusia johtolankoja ja auttaa kehittämään ideastasi paljon paremman, koska kaikissa ideoissa piilee paljon erityyppisiä mahdollisuuksia, jotka eivät ole liiketoimintamielessä samanarvoisia.

Trendien tutkiminen auttaa sinua oivaltamaan paremmin yhteiskunnallisia haasteita, ja jos käsittelet ajankohtaisia aiheita omalla tavallasi, ihmisiä auttamattomasti kiinnostaa ideasi ja tuotteesi, koska ketä ei kiinnostaisi oma tulevaisuutensa?

Jos haluat käyttää tekniikoita, joita jo osaat hyvin, löydät uusia käyttötapoja mahdollisesti eri aloilta, mikä voi olla kannattavampaa. Löydät myös uusia materiaaleja, joista muut eivät vielä tiedä.

Löydät monia pieniä ajatuksia, joita yhdistämällä voit kehittää seuraavassa moduulissa itsellesi sopivan tuote-idean, jota muilla ei ole ja jota muut eivät ehkä osaa tehdä.

Hyvin tehty tutkimus antaa sinulle ison etumatkan muihin verrattuna, koska ideointivaiheessa olet oppinut todella paljon uutta riippumatta siitä, millä tasolla olit ennen. Kaikki se tieto on todella tarpeellinen suunnitteluvaiheessa ja auttaa tuottamaan laadukkaita ja oivaltavia ideoita.

1.TUTKIMUS

2.NOPEAT TRENDIT

3.MEGATRENDIT

4.HAASTATTELU

4.ASIAKASPROFIILI

Vieritä ylös