fbpx

TOTEUTUS

Lopuksi täytyy vielä käydä kaikki päätökset läpi taloudellisesta näkökulmasta ja kokeilla, miten hyvin tuote markkinoilla toimii. Jos tulokset eivät vastaa odotuksia, pitää palata takaisin ja korjata ongelma.

Jos päätit projektin alussa selkeän tavoitteen ja käytit koko suunnitteluprosessia tämän yhden idean edentämiseen ja ajatusten jalostamiseen, asiakkaat ovat hyvin todennäköisesti innostuneita. On helppo testata tuotetta ja korjata ne epäkohdat, jotka estävät ostamisen. Korjauksen jälkeen voit siirtyä jalostamaan omaan persoonaasi sopivaa markkinointi- ja myyntiprosessia, ja sen jälkeen toivottavasti seuraavat ansiokkaasti hyvät myyntinumerot ja hyvä kate.

Jos aloitit suunnittelusta, tuote edellä, sinun on mietittävä nyt, miten pääset kiinni asiakkaisiin. Palaa alkupuolelta tutkimusmoduulista löytyviin tehtäviin. Vakoile, kuka ostaa samankaltaisia tuotteita ja missä niitä myydään. Tutki kilpailijoiden markkinointia ja sitä, ketä muita ihmisiä ja yrityksiä heidän asiakkaansa ihailevat.

Samalla tavalla voit tässäkin tapauksessa palata testauksen jälkeen suunnitteluvaiheeseen, ja sitten kun virheet ovat korjattu, on aika jatkaa myynti- ja markkinointitehtäviin.

1.TESTAUS

2.KRITIIKKI

3.LIIKETOIMINTASUUNNITELMA

4.HINNOITTELU JA DIFFEROINTI

5.MARKKINOINTISUUNNITELMA

6.KILPAILIJAT

7.TUOTANTO

8.TULEVAISUUS

Vieritä ylös